مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:252023-05-30اقتصادي

سرمای اقتصادی در چین به نفع تولیدکنندگان شد


به گفته یک فرد مطلع، چین مشوق های مالیاتی جدیدی را برای شرکت های تولیدی پیشرفته در نظر گرفته است زیرا پکن به دنبال تقویت اقتصاد و تشویق نوآوری بیشتر در فناوری برای مقابله با رقابت ایالات متحده است.

- به گفته یک فرد مطلع، چین مشوق های مالیاتی جدیدی را برای شرکت های تولیدی پیشرفته در نظر گرفته است زیرا پکن به دنبال تقویت اقتصاد و تشویق نوآوری بیشتر در فناوری برای مقابله با رقابت ایالات متحده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این فرد که نخواست نامش فاش شود، گفت: این سیاست مالیاتی می تواند صدها میلیارد یوان برای تولیدکنندگان پیشرفته صرفه جویی کند البته این طرح هنوز تصویب نشده است و ممکن است تغییراتی داشته باشد.

جهش اقتصادی چین پس از کووید در حال کاهش است و آخرین داده ها نشان می دهد که صادرات و سرمایه گذاری ضعیف شده است و بیکاری جوانان به رکورد بالایی رسیده است.

شی جین پینگ، رییس جمهور این کشور در نشستی که اوایل ماه جاری برگزار شد، از سیستم صنعتی مدرن به عنوان یکی از اولویت های اصلی اقتصادی چین یاد کرد و این انتظارات را برانگیخت که پکن اقداماتی مانند یارانه ها را برای تولیدکنندگان در نظر گیرد.

همچنین، اقدامات هدفمندتری مانند مشوق های مالیاتی را برای افزایش اعتماد کسب وکار اعمال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمای اقتصادی در چین به نفع تولیدکنندگان شد

سرمای اقتصادی در چین به نفع تولیدکنندگان شد