مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-15سياسي

نشست آتی پیمان راپمی در ایران برگزار می شود


پیمان راپمی که یک میثاق منطقه ای بین کشورهای حاشیه خلیج فارس و دریای عمان برای حفظ محیط زیست دریایی منطقه است ، امسال در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست دردیدار با سفیر امارات متحده عربی در ایران گفت:براساس مذاکرات صورت گرفته، مقرر شده است که نشست آتی پیمان راپمی در سال 2023 در کشور جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

وی با اشاره به اشتراکات فراوان کشور های منطقه خلیج فارس در ابعاد مختلف افزود: مدیریت چالش های محیط زیستی منطقه ای در گروی همکاری و هماهنگی این کشور هاست.

   سلاجقه با بیان اینکه در میان کشور های حاشیه جنوبی خلیج فارس، بیشترین مراودات و همکاری های اقتصادی و گردشگری را با کشور امارات داریم گفت: کشور های منطقه می توانند در قالب ائتلاف های منطقه ای، زمینه رفاه و پیشرفت هرچه بیشتر مردم خود را فراهم کنند.

سلاجقه با تبریک به کشور امارات برای میزبانی کاپ 28، گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران آماده است تا همه ظرفیت های خود را برای برگزاری باشکوه این رویداد بین المللی در اختیار کشور امارات قرار دهد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست افزود:کشور های منطقه به دلیل برخورداری از منابع غنی سوخت های فسیلی می بایست مراقب باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست آتی پیمان راپمی در ایران برگزار می شود

نشست آتی پیمان راپمی در ایران برگزار می شود