مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 01:052023-06-15سياسي

استاندار مازندران: نهضت سازندگی در سوادکوه شمالی ایجاد شود


استاندار مازندران با بیان اینکه نهضت سازندگی در سوادکوه شمالی ایجاد شود، گفت: تعارف با هیچ مدیری ندارم و آنهایی که مسیر راه مردم را بستند برخورد کردم و باز هم برخورد قاطع می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه شمالی، سیدمحمود حسینی پور در دیدار با اقشار مختلف مردم در دوازدهمین سفر شهرستانی به شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه جلسات اقشار از جلسات مهم شهرستان است و برای آن تأکید دارم، گفت: نوع نگاه مدیر ارشد استانی در سفر به شهرستان ها تغییر می کند و با تغییر ماهیت و موارد تازه را متوجه شدیم.

وی با بیان اینکه هنوز آثار و تبعات تشکیل شهرستان بر مجموع شهرستان حاکم است، خاطرنشان کرد: برخی دستگاه های ما مستقر نشدند و مشکلات اجرایی وجود دارد و آن طور که شهرستان باید خود را پیدا کند، پیدا نکرد و هنوز صدای هماهنگی از شهرستان به گوش نمی رسد و نمایندگان اقشار مختلف باید جلسات مختلف با کیفیت داشته باشند.

حسینی پور خواستار بررسی همه جانبه وضعیت سوادکوه شمالی شد و اظهار کرد: نگاه ضعیف و غیرکارشناسی با این عنوان که شهرستان سوادکوه شمالی، شهرستان کوچکی است، ضرورت تشکیل شهرستان را زیر سوال می برند، معتقدم اگر راهبردها را در این شهرستان تدوین و استراتژی ها را تعریف و عملیات اجرایی را انجام دهیم با توجه به طبیعت منحصر به فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: نهضت سازندگی در سوادکوه شمالی ایجاد شود

استاندار مازندران: نهضت سازندگی در سوادکوه شمالی ایجاد شود