مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-12اجتماعي

اعزام اولین کاروان خانواده های شهدا و ایثارگران خوزستان به عتبات


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: با همکاری سازمان حج و زیارت، اولین کاروان خانواده های شهدا و ایثارگران استان خوزستان به عتبات عالیات اعزام شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: با همکاری سازمان حج و زیارت، اولین کاروان خانواده های شهدا و ایثارگران استان خوزستان به عتبات عالیات اعزام شد.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: پس از انعقاد تفاهم نامه بین سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر و با همکاری سازمان حج و زیارت و شرکت مجری، اولین کاروان خانواده های شهدا و ایثارگران استان خوزستان به عتبات عالیات اعزام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه چهار هزار نفر از خانواده شهدا و ایثارگران جهت سفر به عتبات عالیات در سامانه شاهدان کوثر ثبت نام کرده اند، افزود: اولین کاروان اعزامی شامل 39 نفر (16 خانواده به همراه یک روحانی و یک مسئول کاروان) از مسجد اعظم اهواز راهی سفر عتبات عالیات شدند.

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان ادامه داد: طبق برنامه ریزی های از پیش تعیین شده، مدت زمان اعزام زائران و حضور عتبات عالیات هشت روز و هفت شب خواهد بود که شامل سه شب اقامت در نجف، سه شب در کربلا و یک شب نیز در کاظمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام اولین کاروان خانواده های شهدا و ایثارگران خوزستان به عتبات

اعزام اولین کاروان خانواده های شهدا و ایثارگران خوزستان به عتبات