مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-19سياسي

3 نفر متهم به فساد اداری در شاهرود دستگیر شدند


رییس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری سه نفر از کارکنان یک نهاد اجرایی و یک دستگاه اجرایی در شهرستان شاهرود، مرتبط با فساد مالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جعفر عبدالهی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دادگستری سمنان ضمن بیان اینکه دو متهم به فساد اداری در شاهرود دستگیر شدند بیان کرد: دو نفر از این افراد کارکنان نهاد اجرایی و عمومی و یک نیز نیز کار چاق کن بود که با ورود سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و روانه زندان شدند.

وی با بیان اینکه این سه نفر به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود معرفی شدند تا به جرایم شأن رسیدگی شود، ابراز کرد: فعلاً این افراد پس از تشکیل پرونده قضایی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رییس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: این افراد با قصد اعمال نفوذ به منظور دخل و تصرف در امور غیر مرتبط اداری با ارائه وعده مالی زمینه فساد اداری را ایجاد می کردند که توسط نهادهای امنیتی رصد و در نهایت دستگیر شدند.

عبدالهی با بیان اینکه مردم مطمئن باشند که با این افراد برخورد سخت و عبرت آموز خواهد شد، گفت: این گونه تخلفات نباید موجب سلب اعتماد مردم به بدنه پاک دستگاه اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نفر متهم به فساد اداری در شاهرود دستگیر شدند

3 نفر متهم به فساد اداری در شاهرود دستگیر شدند