مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-17پزشكي

مرکز بهداشت برای احداث دامداری در ناحیه غرب شهرکرد ورود کند


شهرکرد_نایب رییس شورای اسلامی شهرکرد گفت: وجود دام در مناطق مسکونی ناحیه غرب، موجب ایجاد مشکلات متعددی برای مردم شده است و باید مرکز بهداشت در این خصوص ورود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر روز شنبه جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با حضور مسئول بهداشت محیط و کارشناس آب مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد در خصوص وضعیت سلامت آب شرب مرکز استان، مشکلات دامداری های ناحیه غرب، ساماندهی حیوانات بلاصاحب و سلامت مواد غذایی برگزار شد.

شهروندان توت درختان کنار خیابان را نخورند! یوسف صادقی در این جلسه اظهار کرد: اعتماد ناشی از یک الگوی رفتاری صادقانه مداوم و طولانی مدت است و به سختی حاصل می شود، در حالی که به سادگی و در اثر سهل انگاری و رفتار غیر صادقانه از بین می رود.

نایب رییس شورای اسلامی شهرکرد افزود: کوتاهی در تأمین نیازهای حداقلی مردم یا اطلاع رسانی و شفاف سازی نکردن باعث سلب اعتماد و افزایش فاصله مردم و حاکمیت می شود.

صادقی تصریح کرد: در زمینه ساماندهی حیوانات بلاصاحب، مرکز بهداشت به عنوان متولی نظارت بر بهداشت محیط، باید حساسیت بیشتری داشته باشد و ضمن پیگیری تشکیل کمیته ساماندهی حیوانات بلاصاحب توسط استانداری، از دستگاه های متولی نظیر شهرداری، شرکت شهرک ها و جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی حقوق بهداشتی مردم را مطالبه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز بهداشت برای احداث دامداری در ناحیه غرب شهرکرد ورود کند

مرکز بهداشت برای احداث دامداری در ناحیه غرب شهرکرد ورود کند