مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-09سياسي

کشورهای همسایه برای افزایش امنیت منطقه به سمت ایران آمدند


امروز بی اعتمادی به آمریکا در تمام دنیا شکل گرفته است و کشورهای منطقه با علم به این موضوع به سمت ایران آمدند و برای افزایش امنیت منطقه از ایران کمک می خواهند.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: امروز بی اعتمادی به آمریکا در تمام دنیا شکل گرفته است و کشورهای منطقه با علم به این موضوع به سمت ایران آمدند و برای افزایش امنیت منطقه از ایران کمک می خواهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 19 خرداد کرج گفت: امروز کشورهای منطقه باید بدانند که امنیت تنها با حضور ایران شکل خواهد گرفت، زیرا ما به فضل الهی و با تلاش جوانان انقلابی و دانشمند کشورمان با وجود تمام تحریم های ظالمانه قدرت مند شده ایم.

وی ادامه داد: پیشرفت های روز افزون صنایع موشکی یکی از این وجوه قدرت مند شدن ماست و امروز به کمک نیروهای مقاومت وارد مرحله بازدارندگی تهاجمی شده ایم که نتیجه آن شکست آمریکا در همه جبهه هاست و شعار مرگ بر آمریکا در تمام جهان طنین انداز شده است.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: هر جا صحبت از سازش و کوتاه آمدن از منافع مردم باشد رسوایی به همراه داشته و امروز دولت انقلابی مذاکرات را به زندگی مردم گره نزده و برای همین هم در این زمینه موفق بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای همسایه برای افزایش امنیت منطقه به سمت ایران آمدند

کشورهای همسایه برای افزایش امنیت منطقه به سمت ایران آمدند