مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-10اقتصادي

دهیاران حق داشتن مشاور املاک را ندارند


گاهی گزارش هایی دریافت می شود که برخی از دهیاران در محل سکونت و خدمت خود امتیاز مشاور املاک دارند و به موازات مسئولیت شان به خرید و فروش اراضی و مسکن می پردازند و این خلاف است و دهیار باید بین بنگاه داری و دهیاری یکی را انتخاب کند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان عنوان کرد: گاهی گزارش هایی دریافت می شود که برخی از دهیاران در محل سکونت و خدمت خود امتیاز مشاور املاک دارند و به موازات مسئولیت شان به خرید و فروش اراضی و مسکن می پردازند و این خلاف است و دهیار باید بین بنگاه داری و دهیاری یکی را انتخاب کند.

اسدالله عباسی امروز در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانسی شورای عالی مسکن، اظهار کرد: بیش از 50 درصد مسئله جوانی جمعیت به حوزه مسکن مربوط می شود، زیرا هر زوجی برای ازدواج به مسکن مناسب نیاز دارد.

وی با اشاره به افزایش بی رویه اجاره بهای مسکن در گیلان گفت: با توجه به دستور جلسه و مباحث مطرح شده در جلسات قبل انتظار دارم برخی از نکات از جمله بحث اجاره مسکن و نظارت بر بنگاه ها و مشاوران املاک جدی گرفته شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه محدویت اراضی برای ساخت مسکن در گیلان وجود دارد، افزود: محدودیت زمین برای ساخت مسکن در این استان امری غیر قابل کتمان است ولی اقدامات خوبی در خصوص ساخت مسکن در مناطق دارای متقاضی زیاد انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاران حق داشتن مشاور املاک را ندارند

دهیاران حق داشتن مشاور املاک را ندارند