مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-02اقتصادي

اجرای 16 کیلومتر آسفالت در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی


رییس اداره نظارت بر ساخت راه های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: عملیات آسفالت 16 کیلومتر از محورهای این استان که عملیات تعریض و بهسازی و توسعه آنها در دست اجرا بوده تا پایان خرداد به اتمام می رسد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره نظارت بر ساخت راه های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: عملیات آسفالت 16 کیلومتر از محورهای این استان که عملیات تعریض و بهسازی و توسعه آنها در دست اجرا بوده تا پایان خرداد به اتمام می رسد.

آرش امینی در گفت و گو با ایسنا افزود: ساماندهی ورودی پیرانشهر، دوربرگردان ها ارومیه – مهاباد، تقاطع غیرهمسطح محمدیار، محور ریحان آباد – شهرک صنعتی، حمزیان – قره ضیاالدین محورهایی هستند که عملیات آسفالت آنها طی یک ماه اجرایی می شود.

وی ادامه داد: خوی – سلماس قطعه 4، نقده – پیرانشهر قطعه 2، ساماندهی ورودی سیه چشمه، و شاهین دژ – تکاب پل چمغوره از دیگر محورهایی هستند که عملیات آسفالت آنها طی یک ماه اجرایی می شود.

رییس اداره نظارت بر ساخت راه های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: برای اجرای این 9 طرح یک هزار و 830 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

امینی افزود: افزایش ظرفیت ترافیکی محور و تسهیل حمل ونقل محصولات تولیدی، خدماتی و کشاورزی و ساماندهی ورودی شهر از مهمترین اهداف توسعه این مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 16 کیلومتر آسفالت در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

اجرای 16 کیلومتر آسفالت در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی