مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-17اقتصادي

مرغ در کرمان بی سر و صدا بالا پرید


معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمان کمبود و گرانی مرغ در استان را نتیجه عوامل مختلفی دانست و گفت: بزرگترین مشکل در استان این است که کرمان در تولید مرغ خودکفا نیست.

- خبرگزاری فارس کرمان/ آمنه شهریارپناه: اگر طی چند روز گذشته به مرغ فروشی ها سر زده باشید یا یخچالشان خالی است، یا فقط مرغ قطعه بندی دارند یا مرغ را گران عرضه می کنند، کمبود مرغ از یک طرف و گرانی آن از طرف دیگر صدای برخی شهروندان را درآورده و بسیاری از آنها گلایه های خود را به خبرگزاری فارس آوردند.

این موضوع را پیگیر شدیم و معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی در گفت وگو با خبرنگار فارس، کمبود و گرانی مرغ در استان را نتیجه عوامل مختلف دانست و اظهار داشت: کرمان 30 درصد نیاز روزانه خود را از خارج از استان تامین می کند که سبب به هم خوردن برنامه ریزی ها می شود.

کرمان روزانه 30 تن کمبود تولید دارد شاکری اضافه کرد: بیشتر خرید ما از استان های یزد و خراسان جنوبی است و آنها گاهی در تامین کوتاهی کرده و گاهی هم در جوجه ریزی ها اولویت را برای مردم استان های خودشان می گذارند و گاهی هم مجوز حمل ونقل مرغ را نمی دهند، 30 تن کمبود تولید در روز میزان زیادی است و در تلاش هستیم تا با ساز و کارهایی آن را کم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ در کرمان بی سر و صدا بالا پرید

مرغ در کرمان بی سر و صدا بالا پرید