مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 19:352023-06-18سياسي

پیام شهدا بصیرت و ولایتمداری است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: پیام شهدا برای نسل امروز و فردا داشتن بصیرت و ولایتمداری است تا راه اصلی را گم نکنیم.

- هیر- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: پیام شهدا برای نسل امروز و فردا داشتن بصیرت و ولایتمداری است تا راه اصلی را گم نکنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر یکشنبه در پیش اجلاسیه شهدای والامقام شهر هیر با محوریت شهدای دانش آموز و فرهنگی در مسجد جامع هیر اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی روی این دو موضوع برنامه ریزی دقیقی را انجام دادند تا هم بصیرت ملت ایران را کور کنند و هم مسیر ولایت را به انحراف بکشانند.

وی تصریح کرد: امروز جامعه ما به شدت نیازمند این دو عنصر است تا از فتنه ها و سختی های تحریم و تهدید دشمنان به سلامت عبور کند که در این زمینه باید مجالس شهدا را برای بازخوانی پیام و الگوهای عزتمندانه آنها غنیمت بشماریم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با برگزاری پیش اجلاسیه های شهرها و شهرستان ها در ماه های آینده شاهد برگزاری کنگره 2 هزار و 400 شهید استان در 26 مردادماه خواهیم بود که با عزت و شکوه هر چه تمامتر در اردبیل برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام شهدا بصیرت و ولایتمداری است

پیام شهدا بصیرت و ولایتمداری است