مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 18:002023-06-17حوادث

کشف 40 میلیارد لوازم خانگی و خشکبار قاچاق در سپیدان


جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در شهرستان سپیدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ سیدرحمان هاشمی در بیان جزییات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر وقوع یک فقره چاقو کشی منجر به قتل عمد در روستای اکبرآباد کوار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه مطلع شدند که قاتل 46 ساله با برادر خود درگیر و با ضربات متعدد چاقو وی را به قتل و متواری شده است.

فرمانده انتظامی کوار ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از 24 ساعت قاتل را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ هاشمی با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد، گفت: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

2 کشته و یک مجروح حاصل واژگونی پژو  رییس پلیس راه جنوب استان گفت: در پی واژگونی سواری پژو در محور مواصلاتی قیروکارزین-خنج ، 2 نفر فوت و یک سرنشین نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 40 میلیارد لوازم خانگی و خشکبار قاچاق در سپیدان

کشف 40 میلیارد لوازم خانگی و خشکبار قاچاق در سپیدان