مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:452023-05-28سياسي

گزارشی از بازدید نمایندگان از مرز سراوان


رییس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان این که ما آمادگی برقراری امنیت در بخشی از نوار مرزی پاکستان را داریم، گفت: طالبان هم به قاعده بین المللی حق آبه هیرمند عمل کند.

- رییس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان این که ما آمادگی برقراری امنیت در بخشی از نوار مرزی پاکستان را داریم، گفت: طالبان هم به قاعده بین المللی حق آبه هیرمند عمل کند.

شهریار حیدری در گفت وگو با ایسنا، در توضیح بازدید هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از مرز استان سیستان و بلوچستان بعد از حادثه سراوان اظهار کرد: این سفر در راستای بررسی آخرین وضعیت امنیتی و مرزبانی کشورمان در استان سیستان و بلوچستان انجام شد البته بنده به عنوان رییس کمیته مرز بازدیدهایی از مرزهای مختلف انجام می دهم تا شرایط مرزها مورد بررسی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: به دلیل فعالیت گروههای ضد امنیتی در منطقه بازدیدهای میدانی از مرزها صورت می گیرد که این بار ما از محل حادثه سراوان و شهادت چند نفر از مرزبانان بازدید داشتیم؛ این عزیزان پنج نفر در مقابل 40 نفر ایستادگی کردند آن هم مقابل کسانی که به انواع سلاح ها مجهز بودند.

بررسی های میدانی ما حکایت از این دارد که این اتفاق با همکاری با گروهک ها و مخالفان صورت گرفته و آنها را تجهیز، کمک، هدایت و آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از بازدید نمایندگان از مرز سراوان

گزارشی از بازدید نمایندگان از مرز سراوان