مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-18بين الملل

موشکافی سخنرانی قدرتمند پوتین در سن پترزبورگ


سردبیر روزنامه رأی الیوم در یادداشتی سخنرانی اخیر پوتین در سن پترزبورگ، را مهمترین سخنرانی او از آغاز جنگ اوکراین توصیف کرد و به بررسی پیامهای چندگانه آن برای طرف های مختلف پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، روز شنبه (17 ژوئن) با سخنرانی در نشست بین المللی مجمع اقتصادی سن پترزبورگ، با تاکید بر اینکه غرب نمی تواند شکست راهبردی به این کشور تحمیل کند، گفت که مسکو فعلا نیازی به متوسل شدن به تسلیحات هسته ای نمی بیند.

وی در ادامه با اشاره به توانمندی هسته ای مسکو، استقرار بمب های اتمی در بلاروس را تایید و تاکید کرد که این اقدام، هشداری به غرب است.

عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه رأی الیوم، این سخنرانی را مهمترین سخنرانی رییس جمهور روسیه از زمان آغاز جنگ اوکراین توصیف کرد و به تشریح ابعاد مختلف این اظهارات، پیام های سه گانه مهم آن به طرف های مختلف پرداخت.

             در این یادداشت آمده است: سخنرانی اخیر ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در افتتاحیه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ با حضور 14 هزار نفر از جمله روسای جمهور، وزرا و کارشناسان بسیاری از کشورها را می توان هسته ای توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشکافی سخنرانی قدرتمند پوتین در سن پترزبورگ

موشکافی سخنرانی قدرتمند پوتین در سن پترزبورگ