مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-12فرهنگي

آثار 9 هزار ساله البرز به دلیل نبود موزه، خارج از استان نگهداری می شود!


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: البرز در زمینه میراث فرهنگی، آثار و محوطه های کهنی چون تپه 9 هزار ساله ازبکی دارد که آثار بسیار ارزشمندی در این محوطه یافت شده اما به دلیل نبود یک موزه مرکزی برای به نمایش گذاشتن میراث کهن استان البرز .

- آثار 9 هزار ساله البرز به دلیل نبود موزه، خارج از استان نگهداری می شود! ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: البرز در زمینه میراث فرهنگی، آثار و محوطه های کهنی چون تپه 9 هزار ساله ازبکی دارد که آثار بسیار ارزشمندی در این محوطه یافت شده اما به دلیل نبود یک موزه مرکزی برای به نمایش گذاشتن میراث کهن استان البرز از استان خارج شده و در موزه ملی نگهداری می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم خاکی در نشست تخصصی بررسی روند تسهیل حمایت از تأسیسات گردشگری و هنرمندان صنایع دستی استان البرز که با حضور فرزاد قدوسی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، رضا جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، عبدالله دارایی مدیر کل کار و رفاه اجتماعی و علیرضا دبیری رییس صندوق کارآفرینی امید البرز برگزار شد، ضمن قدردانی از اهتمام مدیران اقتصادی نسبت به تأمین اعتبارات مورد نیاز اداره کل بیان کرد: ظرفیت های این استان در زمینه های مختلف گردشگری، فرهنگی وصنایع دستی بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار 9 هزار ساله البرز به دلیل نبود موزه، خارج از استان نگهداری می شود!

آثار 9 هزار ساله البرز به دلیل نبود موزه، خارج از استان نگهداری می شود!