مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 15:112023-06-13ورزشي

ساکت: درمورد قرارداد نیازمند روسیاهی را به ذغال و تریبون به دستان می گذاریم


محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: دوباره نقل و انتقالات بین فصل شد و آغاز سناریوهای دروغین و تشکیل کمپین های رسانه ای و اتهام پراکنی افراد، گروه ها، باندها، طیف ها و جریانات خاص علیه دیگران که با هدف غبارآلود کردن فضا و آنگاه انجام اقداماتی غیرشفاف و غیرقانونی توسط آنها را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: باشگاه سپاهان توسط سازمان لیگ و همچنین مدیریت مجوز حرفه ای به عنوان منظم ترین و شفاف ترین مجموعه که تمامی مستندات قانونی آن پاسخگوی عملکرد خود بوده است.

معرفی شده است، باشگاه سپاهان در طول سال های گذشته و به خصوص سال هایی که مجوز حرفه ای بوده است، پرچم دار اقدامات شفاف بوده که مورد تقدیر مبادی مختلف قرار گرفته است.

ساکت با اشاره به قرارداد پیام نیازمند عنوان کرد: در قالب یک حرکت تیمی، برنامه ریزی شده و هماهنگ با همکاری پیام نیازمند این باشگاه موفق به انتقال دائمی وی و با تعدیل چشمگیر مبلغ آزادسازی وی شد که اسناد آن در موقع مقتضی به نمایش خواهد آمد و از هم اکنون قول می دهیم روسیاهی را به ذغال بگذاریم و تصویر چهره آنان که با اهداف خاص چه در برخی رسانه ها، روزنامه ها و فضای مجازی دروغ سرایی می کنند عینیت خواهیم بخشید و برخلاف قضیه آب های آلوده که سال ها سوژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکت: درمورد قرارداد نیازمند روسیاهی را به ذغال و تریبون به دستان می گذاریم

ساکت: درمورد قرارداد نیازمند روسیاهی را به ذغال و تریبون به دستان می گذاریم