مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-14حوادث

دستگیری اعضای باند زنان جیب بر در مشهد


فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری 5 متهم و کشف 26 فقره جیب بری و کش روی با تلاش ماموران کلانتری بانوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش جیب بری های سریالی و ادامه دار از خانم ها در مراکز خرید سطح شهر مشهد، ماموران کلانتری بانوان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: بازبینی دوربین های مداربسته محل های که مورد دستبرد سارقان قرار گرفته بود نشانگر این بود که سارقان به صورت کاملاً حرفه ای و باندی با شناسایی سوژه های خود در مکان های پر تردد در اقدامی تیزدستانه اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه، کارت های بانکی و دیگر محتویات داخل کیف های زنانه می کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی یکی از سرقت ها مشخص شد اعضای این باند گوشی تلفن همراه و کارت بانکی خانمی حدوداً 55 ساله که رمز عبور بر روی تکه کاغذی یادداشت کرده بود را با سوءاستفاده از ازدحام اتوبوس سرقت و 98 میلیون ریال از حسابش برداشت کرده اند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری بانوان با بدست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و سرانجام 2 متهم زن را در محدوده خیابان شیرازی شناسایی و در حال سرقت محتویات کیف یک خانم جوان دستگیر و در بازرسی از آن ها یک دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند زنان جیب بر در مشهد

دستگیری اعضای باند زنان جیب بر در مشهد