مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-15اقتصادي

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در یک هزار فروشگاه ایلام


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: یک هزار و 25 فروشگاه در این استان برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی اختصاص یافته است.

- نورالدین الیاسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه شرایط اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در همه نقاط شهر و روستایی استان فراهم شده است، گفت: برای این منظور یک هزار و 25 فروشگاه فعال در استان جهت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک انتخاب شده است.

وی افزود: برای این منظور 26 میلیارد ریال اعتبار یارانه اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در استان هزینه شده و تمام فروشگاه های مذبور به دستگاه بارکدخوان مجهز شده اند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام ادامه داد: 2 هزار و 729 خانوار از مشمولان این طرح تاکنون چهار هزار و 115 تراکنش داشته اند.

وی یادآور شد: همه خانوارهای مشمول طرح کالابرگ الکترونیک با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار شما و یا شماره گیری #1463*500* از باقی مانده اعتبار یارانه خود مطلع شوند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اضافه کرد: اساس کالابرگ تمرکز بر خانوار بوده و کد ملّی محور است.

الیاسی گفت: در مرحله اول آن دسته از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی که 320 هزار تومان از یارانه خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در یک هزار فروشگاه ایلام

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در یک هزار فروشگاه ایلام