مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-18بين الملل

سخنگوی طالبان: آمریکا به دنبال گسترش نگرانی در برابر افغانستان است


طالبان در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازیک نهاد آمریکایی در خصوص اوضاع امنیتی در افغانستان گفت: آمریکا به دنبال گسترش نگرانی دربرابر افغانستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، ذبیح الله مجاهد ، سخنگوی طالبان به گزارش سایت قطره و به نقل ازجدید یک نهاد آمریکایی در خصوص اوضاع امنیتی در افغانستان واکنش نشان داد.

سخنگوی طالبان در رشته توییتی در واکنش به این ادعا نوشت: امارات اسلامی افغانستان کنترل کامل اوضاع را در دست دارد و به هیچ گروه یا جهتی اجازه نخواهد داد که افغانستان را بی ثبات کند یا از خاک افغانستان علیه کسی دیگر استفاده کند.

وی افزود: همه جهان به ویژه افغان ها می دانند که امنیت و ثباتی که پس از پایان اشغال و استقرار مجدد امارت اسلامی به وجود آمد، طی سالهای گذشته تجربه نکردند.

سخنگوی طالبان خاطر نشان کرد: هیچ گروه مسلح خارجی در افغانستان فعال نیست و پروژه اطلاعاتی موسوم به داعش نیز به شدت آسیب دیده و در آستانه انقراض قرار دارد و به همین ترتیب، هیچ تهدید مسلحانه داخلی وجود ندارد، اما ملت ما در صلح و آرامش کامل زندگی می کند.

 مجاهد تصریح کرد: با وجود امنیت و ثبات کنونی، مشکل آمریکا چیست که چنین نگرانی هایی را گسترش می دهد؟  تبلیغات؟  یا پدیده ای مانند داعش درگیر کمپین است؟ یا همسایگان و کشورهای همسایه ما را نگران می کند؟  ممکن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی طالبان: آمریکا به دنبال گسترش نگرانی در برابر افغانستان است

سخنگوی طالبان: آمریکا به دنبال گسترش نگرانی در برابر افغانستان است