مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 20:302023-05-28سياسي

جشنواره «نشان محبت» در لرستان برگزار می شود


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت: جشنواره «نشان محبت» 30 خردادماه جاری با حضور خیران و خادمان عتبات عالیات در دانشگاه لرستان برگزار می شود.

- ایسنا/لرستان رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت: جشنواره نشان محبت 30 خردادماه جاری با حضور خیران و خادمان عتبات عالیات در دانشگاه لرستان برگزار می شود.

اصغر حقی پور در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره استانی نشان محبت که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، از برگزاری این جشنواره با حضور خیران و خادمان عتبات عالیات در لرستان خبر داد و اظهار کرد: جشنواره نشان محبت با حضور خیران و خادمان عتبات عالیات، 30 خردادماه جاری در سالن اجتماعات دانشگاه لرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره عاشقان و دوستداران اهل بیت(ع) می توانند با اهدای نذورات و هدایای خود سهمی در بازسازی و توسعه حرم های مطهر ائمه اطهار(ع) داشته باشند، افزود: امسال سهم هر لرستانی برای هدیه به عتبات عالیات 12 هزار و 500 تومان در نظر گرفته شده است.

در بخشی از این جلسه حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: مهرورزی امری فطری است که در درون انسان است و این مهرورزی چیزی نیست که با کلاس و معلم و استاد قابل دستیابی باشد، بلکه خصوصیتی در وجود انسان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «نشان محبت» در لرستان برگزار می شود

جشنواره «نشان محبت» در لرستان برگزار می شود