مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-19ورزشي

رونمایی از ربات تنیسور آمریکایی


گروه فناوری «جورجیا» از ربات تنیسور مستقل خود رونمایی کرده است که به تنیس بازان انسانی کمک می کند تا با تمرین با آن، رقبای خود را شکست دهند.

- جی پلاس ، به نقل از آی ای، یک استادیار محاسبات تعاملی در موسسه فناوری جورجیا یک ربات تنیس باز را معرفی کرده است که به زودی می تواند به حریف تمرینی و البته ماهری برای تنیس بازان انسانی تبدیل شود.

دکتر متیو گومبولای آینده ای را متصور است که در آن رباتها در مقیاس انسانی نقشی حیاتی در ورزش و تمرینات ورزشی ایفا می کنند.

اکنون آخرین ساخته او موسوم به ESTHER(ربات تنیس باز ویلچرنشین ورزشی تجربی) از محدودیت های ماشین های توپ انداز سنتی که برای تمرین ورزش تنیس استفاده می شوند، الهام گرفته شده است.

ربات ESTHER برخلاف آن پرتابگرهای توپ معمولی، برای شبیه سازی حریفان انسانی و در نتیجه شرایط مسابقه واقعی طراحی شده است و به ورزشکاران اجازه می دهد تا مهارت ها و عملکرد خود را به طور موثرتری بهبود بخشند.

دکتر گومبولای که خود از علاقه مندان به ورزش تنیس است، نیاز به رباتی را درک کرده که بتواند خود را با سبک های مختلف بازی تنیس سازگار کند و از ضعف های موجود در بازی بازیکنان مقابل خود استفاده کند.

وی و گروهش با استفاده از طراحی ویلچرهای مورد استفاده در ورزش تنیس با ویلچر، مشکل حرکت ESTHER را بر روی زمین حل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از ربات تنیسور آمریکایی

رونمایی از ربات تنیسور آمریکایی