مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-12سياسي

تقابل حجاب و غریزه


یک پژوهشگر در یادداشتی در خصوص تقابل حجاب و غریزه نوشت: حجاب، آزادی اندیشه را محدود نمی کند و به عبارتی آن را رشد داده و عاملی برای تبادل آزادتر اندیشه ها و رشد استعدادها هم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسین بستان، پژوهشگر در یادداشتی در خصوص تقابل حجاب و غریزه نوشت: حجاب کدام آزادی را محدود می‏ کند؟ اگر می ‏گوییم حجاب برای زنان و دختران لازم است، آیا به معنای این است که آزادی آنان را محدود کرده ایم؟ آیا حجاب مانعی برای آزادی است؟ اگر چنین است، محدودیت حجاب در چه مقوله ای است؟ حجاب، آزادی اندیشه را محدود می‏کند یا آزادی احساس و فعالیت اجتماعی را؟ یا آزادی غرایز را؟ اگر با انصاف باشید، اعتراف خواهید کرد حجاب، آزادی اندیشه را محدود نمی کند.

و شاید به عبارتی آن را رشد دهد و عاملی شود برای تبادل آزادتر اندیشه ها و رشد استعدادها.

حجاب، آزادی فعالیت اجتماعی را نیز محدود نمی کند.

چه بسیار بانوان محجبه و عفیفی که در رده های بالا و مسئولیت های مهم اجتماعی و مدارج عالیه تحصیلی ـ حتی در محیط های مردانه ـ حجابشان را حفظ می‏کنند و آزادانه ـ چون مردان به فعالیت مشغولند.

پس حجاب کدام آزادی را محدود می‏سازد؟ صراحتاً باید بگوییم آزادی غریزه را! و آن هم غریزه جنسی! در این جا منظور از محدودیت، سرکوب نیست چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل حجاب و غریزه

تقابل حجاب و غریزه