مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-07اقتصادي

از برپایی جمعه بازار کتاب تا تدوین طرح جامع برای ساماندهی دستفروشان در تهران


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از تدوین طرح جامع ساماندهی دستفروشان خبر داد و گفت: به دنبال برپایی جمعه بازار کتاب در تهران هستیم.

- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از تدوین طرح جامع ساماندهی دستفروشان خبر داد و گفت: به دنبال برپایی جمعه بازار کتاب در تهران هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید بیگی در نشست خبری در تشریح روند ساماندهی دستفروشان در سطح شهر تهران گفت: همانطور که ریاست شورای شهر تهران به درستی سد معبر را کاری غیرقانونی و خلاف شرع دانسته است ما نیز به این موضوع به همین شکل نگاه می کنیم ولی باید تقسیم بندی های سد معبر را مورد توجه قرار دهیم.

عمده سد معبر شهر تهران مربوط به واحدهای صنفی است، به شکلی که مغازه داری که جلوی مغازه خود را برای این کار اختصاص می دهد.

در همین راستا شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و شرکت شهربان و حریم بان مأموریت دارند که در این خصوص اقدامات موثری را انجام دهند و مناطق شهرداری تهران نیز با کمک شرکت شهربان و حریم بان به این موضوع ورود پیدا می کنند.

اطلاع سدمعبرها با سامانه 137 وی اظهار کرد: بخشی از این موضوع از طریق آموزش و فرهنگ سازی انجام می شود و بخش دیگر نیز باید با همراه کردن واحدهای صنفی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برپایی جمعه بازار کتاب تا تدوین طرح جامع برای ساماندهی دستفروشان در تهران

از برپایی جمعه بازار کتاب تا تدوین طرح جامع برای ساماندهی دستفروشان در تهران