مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-08اقتصادي

خطوط پروازی فرودگاه شهرکرد افزایش می یابد


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با وزارتخانه به زودی پروازهای فرودگاه شهرکرد به روزی یک پرواز افزایش می یابد و پرواز شهرکرد به چابهار و شهرکرد به مشهد راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسینعلی مقصودی عصر امروز در برنامه تلویزیونی چشم انداز شبکه استانی چهارمحال و بختیاری گفت: عمده واحدهای طرح مسکن مهر در استان به متقاضیان تحویل داده شده و حدود 120 واحد به دلیل دارا بودن پرونده قضایی و مشکلات حقوقی هنوز واگذار نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به دنبال آن هستیم تا امسال با حل مشکلات، این واحدهای مسکونی به صاحبان آن تحویل داده شود.

وی افزود: طرح مسکن مهر در دولت های قبل با هدف کنترل قیمت و تورم بخش مسکن اجرا شد اما در 2 دولت قبل اقدام دولتی در حوزه مسکن صورت نگرفت و ساخت و ساز بخش خصوصی نتوانست قیمت ها را کنترل کند و همین موضوع سبب افزایش افسارگسیخته و تورم در بخش مسکن شد.

تایید نهایی درخواست 23 هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان مقصودی با اشاره به اینکه بعد از تصویب قانون جهش مسکن در مجلس شورای اسلامی متقاضیان در 6 فاز طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، اضافه کرد: در چهارمحال و بختیاری 83 هزار متقاضی در این طرح ثبت نام کردند که از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطوط پروازی فرودگاه شهرکرد افزایش می یابد

خطوط پروازی فرودگاه شهرکرد افزایش می یابد