مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-02سياسي

نزدیکان امام(ره) از او چه می گویند؟/ ماجرای «کشف حجاب» چه بود؟


همزمان با فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) رادیو جوان با 4 ویژه برنامه به تبیین ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی(ره) و حادثه قیام خونین 15 خرداد خواهد پرداخت.

- همزمان با فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) رادیو جوان با 4 ویژه برنامه به تبیین ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی(ره) و حادثه قیام خونین 15 خرداد خواهد پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قول تاریخ مستندی است که در روزهای 14 و 15 خرداد به تهیه کنندگی زینب محمودی و روایت حجت الله یوسفی و سعید خرسندی روی آنتن شبکه جوان می رود.

این مستند با محوریت امام خمینی (ره) و اقدامات ایشان برای بنیان نهادن نهضت اسلامی خواهد بود و نگاه ویژه ای به رویدادهایی مثل پروژه کشف حجاب، انقلاب سرخ و سفید حکومت و ملت، کاپیتولاسیون و لایحه اصلاح اراضی خواهد داشت.

حدیث سرو ویژه برنامه دیگر رادیو جوان به مناسبت 14 و 15 خرداد است.

این برنامه گفتگو محور که به تهیه کنندگی محمد جوادی نژاد روی آنتن خواهد رفت، در یک گپ و گفت صمیمانه با نزدیکان و آشنایان امام خمینی (ره) ناگفته های این افراد را در مورد نحوه آشنایی با رهبر کبیر انقلاب اسلامی، ابعاد و ویژگی های شخصیتی امام و سیر انقلاب اسلامی به نظر مخاطبان خواهد رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیکان امام(ره) از او چه می گویند؟/ ماجرای «کشف حجاب» چه بود؟

نزدیکان امام(ره) از او چه می گویند؟/ ماجرای «کشف حجاب» چه بود؟