مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:352023-05-31اجتماعي

ساخت 2 المان جدید از تنه خشکیده درخت در بوشهر


معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر گفت: در تداوم پروژه پویاسازی بافت بی جان شهری پس از المان طاووس چوبی در جوار میدان انقلاب، 2 المان جدید بال پرواز و ملکوت در شهر بوشهر ساخته شد.

- ایسنا/بوشهر معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر گفت: در تداوم پروژه پویاسازی بافت بی جان شهری پس از المان طاووس چوبی در جوار میدان انقلاب، 2 المان جدید بال پرواز و ملکوت در شهر بوشهر ساخته شد.

محمدحسن محمدی چهارشنبه 10 خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم پروژه پویاسازی بافت بی جان شهری پس از المان طاووس چوبی در جوار میدان انقلاب، 2 المان جدید بال پرواز و ملکوت در شهر بوشهر ساخته شد.

وی اضافه کرد: المان نخست بال پرواز به عنوان نمادی از علم آموزی و دانشگاه است که در محدوده ورودی دانشگاه خلیج فارس با بهره گیری از تنه خشکیده درخت ساخته شده است.

وی بیان کرد: دومین المان نیز المان ملکوت به عنوان نمادی از بهشت و فرشتگان آسمانی است که در محدوده ورودی گلزار شهدا طراحی شده و اکنون در حال ساخت است.

معاون شهردار بوشهر ادامه داد: در راستای پویایی بافت های بی جان شهری ساخت المان های چوبی از تنه های خشکیده و بدون استفاده در سطح شهر همچنان تداوم می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2 المان جدید از تنه خشکیده درخت در بوشهر

ساخت 2 المان جدید از تنه خشکیده درخت در بوشهر