مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-10اقتصادي

گیلان نیازمند پایانه صادرات محصولات کشاورزی است


رییس اتاق بازرگانی گیلان، با اشاره به توافق ایران و روسیه در تکمیل راه آهن رشت - آستارا، گفت: نیازمند پایانه صادراتی محصولات کشاورزی هستیم که در کنار حمل و نقل هوایی و دریایی و ریلی، - ایسنا/گیلان رییس اتاق بازرگانی گیلان، با اشاره به توافق ایران و روسیه در تکمیل راه آهن رشت - آستارا، گفت: نیازمند پایانه صادراتی محصولات کشاورزی هستیم که در کنار حمل و نقل هوایی و دریایی و ریلی، عمده مشکلات تولید و صادرات رفع می شود.

قاسم رضاییان، اتاق بازرگانی را یک سازمان رسمی بین المللی دانست که متشکل از صاحبان کسب و کار است و اظهار کرد: اتاق بازرگانی در چارچوب تولید در بخش های صنعت و معدن و کشاورزی فعالیت دارد و از تمام صاحبان کسب و کار نمایندگی می کند.

وی ترویج تجارت و پشتیبانی از صادرات و ارتباط با کشورهای دنیا و شناسایی بازارهای هدف را از جمله وظایف اتاق بازرگانی دانست و افزود: اتاق بازرگانی بین صاحبان کسب و کار نیز ارتباط برقرار می کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، با اشاره به استراتژیک بودن گیلان، عنوان کرد: گیلان دارای محصولات کشاورزی استراتژیک همچون برنج و چای و فندق و کیوی است و جزو 6 اتاق اول کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان نیازمند پایانه صادرات محصولات کشاورزی است

گیلان نیازمند پایانه صادرات محصولات کشاورزی است