مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-10فرهنگي

حرکت دوباره نوزدهمین جشنواره مبارک با 58 اثر داخلی و خارجی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از پوستر و دومین نشست خبری نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران – مبارک با حضور دکتر کاظم نظری مدیر کل هنر های نمایشی، - آیین رونمایی از پوستر و دومین نشست خبری نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از پوستر و دومین نشست خبری نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران – مبارک با حضور دکتر کاظم نظری مدیر کل هنر های نمایشی، هادی حجازی فر دبیر جشنواره، میرآرش مصطفایی مدیر اجرایی، اسرافیل فرج الهی مدیرعامل انجمن هنر های نمایشی ایران و سایرعوامل اجرایی این رویداد، صبح شنبه 20 خرداد در سالن کنفرانس دفتر موسیقی برگزار شد.

در ابتدای این نشست هادی حجازی فر درباره تاخیر در برگزاری این دوره ازجشنواره گفت: طبق مشورتی که داشتیم تصمیم بر تاخیر در برگزاری گرفته شد چراکه گروه های نمایشی چنین درخواستی از ما داشتند.

در این دوره 58 گروه نمایشی در این جشنواره حضور خواهند داشت و همچنین دو مراسم بزرگداشت نیز در خلال جشنواره به انجام خواهد رسید.

بخش اول این مراسم به رونمایی از پوستر جشنواره اختصاص داشت و هما جدیکار و حسن دادشکر به همراه هادی حجازی فر از پوستر این دوره رونمایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت دوباره نوزدهمین جشنواره مبارک با 58 اثر داخلی و خارجی

حرکت دوباره نوزدهمین جشنواره مبارک با 58 اثر داخلی و خارجی