مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-10ورزشي

تقابل 2 نماینده سبک وزن ایران در نیمه نهایی گرندپری رم


2 عضو تیم ملی تکواندو ایران با برتری مقابل رقبای خود ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی و قطعی کردن مدال برنز خود، برای صعود به دیدار فینال به مصاف هم خواهند رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در ادامه مبارزات روز دوم از رقابت های گرندپری 2023 که در شهر رم کشور ایتالیا جریان دارد، امروز شنبه 20 خردادماه  ابوالفضل زندی و مهدی حاج موسایی  2 نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان با کسب 3 پیروزی متوالی به دیدار نیمه نهایی راه پیدا کردند.

  ابوالفضل زندی کار خود را برتری 2 بر صفر مقابل تسکرا از کرواسی کار خود را آغاز کرد و سپس کریان راوت دارنده مدال طلای گرندپری پاریس و رنکینگ 3 این مسابقات 2 بر یک صاحب برتری شد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز واسکز از اسپانیا را در 2 راند متوالی از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی صعود کرد.

  از قسمت پایین جدول همین وزن نیز مهدی حاجی موسایی ابتدا سزار روریگوئز از مکزیک را در دو راند متوالی شکست داد و در ادامه با همین نتیجه دیمیتروپولوس از یونان را از پیش رو برداشت و در مرحله یک چهارم نهایی در یک مبارزه برتر برابر عمر سلیم قهرمان مجارستانی جهان در سال 2022 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

   اکنون مدال برنز هر 2 تکواندوکار کشورمان قطعی شده است و برای صعود به پایانی باید با مصاف هم بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل 2 نماینده سبک وزن ایران در نیمه نهایی گرندپری رم

تقابل 2 نماینده سبک وزن ایران در نیمه نهایی گرندپری رم