مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:362023-05-29ورزشي

لزوم توجه به قهرمان پروری در کونگ فو هرمزگان


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: کونگ فو در استان هرمزگان یک ورزش ریشه دار است که باید توجه بیشتری به قهرمان پروری این رشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر عباس، روزبه زابلی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان امروز در مجمع عمومی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان با بیان این مطلب که هیاتهای ورزشی در خصوص تدوین تقویم ورزشی جدیت بیشتری از خود نشان دهند و برنامه ای خود را به درستی مدیریت کنند، تصریح کرد: تمامی هیات ها همچنین موظف به ارائه برنامه بلند مدت ورزشی هستند که در این خصوص یک کارشناس از اداره ورزش و یک کارشناس از هیات های ورزشی در تدوین برنامه بلند مدت 20 ساله همکاری خواهند داشت.

وی افزود: تمامی هیات ها باید بر اساس برنامه بلند مدت حرکت کنند که با این روند در صورت تغییر یک رییس هیات شاهد اختلال در برنامه ها نخواهیم بود و هر مسوول جدیدی که بیاید باید دنباله رو برنامه های بیست ساله هیات باشد.

زابلی با تاکید بر اینکه بر اساس دستور صریح مدیر کل ورزش و جوانان استان، کلیه هیاتهای ورزشی به صورت واقعی ارزیابی خواهند شد، اضافه کرد: بر این اساس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی هرمزگان با هیات نظیر خودش مقایسه می شود و برای هیاتهای برتر، آبشنهای قابل توجهی نیز تعریف کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به قهرمان پروری در کونگ فو هرمزگان

لزوم توجه به قهرمان پروری در کونگ فو هرمزگان