مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-08سياسي

نیروی دریایی ارتش کشور در سراسر مرزهای آبی یگان هایی مستقر دارد


جانشین اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای وظایف خود، - در سراسر مرزهای آبی کشور یگان هایی مستقر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دریادار دوم یعقوب سلیمی ظهر پنجشنبه در ششمین جشنواره دوره بصیرت سیاسی زوج های جوان نداجا اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای وظایف خود، در سراسر مرزهای آبی کشور یگان هایی مستقر دارد که هر کدام متناسب با موقعیت ژئوپولوتیکی منطقه تحت مأموریت خود در حال انجام وظیفه است.

جانشین اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: اعزام ناوگروه 86 نیروی دریایی به دور کره زمین، یک اتفاق خارق العاده و منحصر به فرد بود که توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

وی افزود: همکاران ما مسافتی بالغ بر 65 هزار کیلومتر را در مدت زمان 8 ماه طی کردند و با گذر از اقیانوس های آرام و اطلس و دریای عمان، این مأموریت را به سرانجام رساندند و با موفقیت به وطن بازگشتند.

سلیمی اظهار کرد: در واقع این اتفاق برگ برنده و افتخاری نه فقط برای جمهوری اسلامی ایران، منطقه و فرامنطقه، بلکه برای جهان اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی ارتش کشور در سراسر مرزهای آبی یگان هایی مستقر دارد

نیروی دریایی ارتش کشور در سراسر مرزهای آبی یگان هایی مستقر دارد