مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-06بين الملل

امروز ائتلاف دریایی؛ فردا ائتلاف هسته ای


پیشنهاد ایران مبنی بر تشکیل ائتلاف دریایی با همکاری کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در کنار عملیات قهرمانانه سرباز مصری علیه ارتش رژیم صهیونیستی مورد توجه روزنامه های جهان عرب بوده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: اعلام فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران مبنی بر پیشنهاد تشکیل ائتلاف دریایی با حضور کشورهای عربی حوزه خلیج فارس باعث شده، بهانه تراشی های آمریکا برای محافظت از این کشورها در برابر ایران، از بین برود.

از سوی دیگر دفن پنهانی و فوری پیکر سرباز مصری که سه نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند باعث نشد تا مردم این کشور در فضای مجازی نسبت به عملیات محمد صلاح بی توجه باشند.

عبدالباری عطوان تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله خود در رأی الیوم نوشت: هرکس سخنان این روزهای مقامات آمریکایی به ویژه آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور را در خصوص تلاش برای عادی سازی روابط میان تل آویو و ریاض، دنبال کند مطمئن می شود که آنها در یک سیاره دیگر زندگی می کنند و به کلی از تحولات ریشه ای منطقه بی خبرند؛ تحولاتی که به سرعت به سمت پایان دادن به نفوذ سیاسی و نظامی آمریکا در منطقه و به ویژه خلیج فارس حرکت می کند.

سخنان دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در خصوص تشکیل ائتلاف مشترک با چهار کشور عربی حوزه خلیج فارس، باعث شده تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز ائتلاف دریایی؛ فردا ائتلاف هسته ای

امروز ائتلاف دریایی؛ فردا ائتلاف هسته ای