مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-19سياسي

تورهای گردشگری به مقصد خنک ترین نقطه کرمان راه اندازی می شود


مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره گل محمدی لاله زار بردسیر، روز جمعه 2 تیرماه 1402 در سایت گردشگری این منطقه گفت: -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، فریدون فعالی اظهار کرد: مراسم آغاز به کار جشنواره گل محمدی روز پنجشنبه 25 خردادماه جاری در گلزار شهدای کرمان و در قالب برنامه هایی همچون عطر افشانی و گلاب پاشی مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین قبور شهدای هشت سال دفاع مقدس انجام گرفت.

وی با بیان اینکه این جشنواره هرساله از استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه رو بوده است، افزود: انتظار می رود با برنامه ریزی های انجام شده امسال نیز شاهد حضور گسترده علاقه مندان به طبیعت در منطقه گردشگری لاله زار باشیم.

 فعالی بیان کرد: برگزاری این جشنواره علاوه بر آورده اقتصادی، موجب بستر سازی مناسب فرهنگی در زمینه حفاظت از محیط زیست و مناطق بکر گردشگری همچون لاله زار برای مردم و گردشگران می شود.

 وی با اشاره به اینکه خانه های بوم گردی منطقه گردشگری لاله زار بردسیر آماده میزبانی از گردشگران هستند، افزود: با توجه به اینکه لاله زار منطقه گردشگری بوده و تعداد زیادی از گردشگران و مردم مختلف استان کرمان به این منطقه سفر می کنند بنابراین می طلبد بر تعداد اقامتگاه های این منطقه افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورهای گردشگری به مقصد خنک ترین نقطه کرمان راه اندازی می شود

تورهای گردشگری به مقصد خنک ترین نقطه کرمان راه اندازی می شود