مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 01:252023-06-20سياسي

چرا رسانه های معاند قصد جدایی دهه هشتادی ها از جامعه را دارند؟


رسانه در حقیقت رابطی جهت انتقال اطلاعات و اتفاقات مختلف در داخل و خارج از کشور به مردم است و نقش بسیار مهمی نیز در سیاست گذاری ها دارد.

جنگ امروز یک جنگ تمام عیار رسانه ای است و این فضای مجازی است که می تواند در این جنگ بین مردم و نظام یک کشور فاصله بیندازد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- در برنامه زنده امواج شبهه شبکه رادیویی گفت وگو با حضور دکتر علیرضا داودی (کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی)، دکتر محمد قنبری (کارشناس ارشد رسانه) و دکتر هادی طاهری فر (پژوهشگر حوزه رسانه) به موضوع بررسی مدل های برقراری پیوند میان لزوم ناامیدسازی داخلی در کنار بیان تحرکات و اقدامات دیپلماتیک در رسانه های بیگانه پرداخته شد.

مهمترین روش های پرداختن به دیپلماسی فعال شده ایران با سایر کشورها از منظر رسانه های بیگانه دکتر علیرضا داودی (کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی) ضمن اشاره به مهمترین روش های پرداختن به دیپلماسی فعال شده ایران با سایر کشورها از منظر رسانه های بیگانه گفت: ما راجع به رابطه رسانه های بیگانه و موضوعات مربوط به ایران معمولا سه ساحت را مورد بررسی قرار می دهیم، ساحت اول مرتبط با میزان کنش و واکنشی است که خود این رسانه ها دارند که قاعدتاً بر اساس یکسری از قوانین و اصول پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا رسانه های معاند قصد جدایی دهه هشتادی ها از جامعه را دارند؟

چرا رسانه های معاند قصد جدایی دهه هشتادی ها از جامعه را دارند؟