مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-11سياسي

خانواده ها به دنبال فعالیت های فراغتی گروهی برای فرزندان خود باشند


مدیر انجمن جامعه شناسی ایران در کرمانشاه به خانواده ها توصیه کرد، به دنبال فعالیت های فراغتی گروهی برای فرزندان خود در ایام تابستان باشند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر انجمن جامعه شناسی ایران در کرمانشاه به خانواده ها توصیه کرد، به دنبال فعالیت های فراغتی گروهی برای فرزندان خود در ایام تابستان باشند.

وکیل احمدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه همه ساله در فصل تابستان غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برای خانواده ها مهم می شود، گفت: نحوه مواجهه خانواده ها با موضوع اوقات فراغت بستگی به نگاه آنها به فراغت دارد، البته امکانات موجود هم تاثیر زیادی در تدوین برنامه های اوقات فراغتی برای دانش آموزان دارد، کما اینکه کلانشهرها امکانات بیشتری برای غنی سازی اوقات فراغت دارند و در چنین شرایطی دست خانواده ها برای تدوین برنامه های اوقات فراغتی بازتر است.

وی با بیان اینکه نوع نگاه به فراغت در جامعه امروز نسبت به گذشته تفاوت های جدی دارد، گفت: قبلا برنامه های اوقات فراغتی صرفا برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان پس از فراغت از درس درنظر گرفته می شد، اما امروز مرز بین فراغت و کار خیلی کم شده و مقوله فراغت جنبه مهارتی پیدا کرده و افراد در تدارک برنامه های اوقات فراغتی باید به دنبال برنامه هایی باشند که توانایی و استعداد آنها را مشخص کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها به دنبال فعالیت های فراغتی گروهی برای فرزندان خود باشند

خانواده ها به دنبال فعالیت های فراغتی گروهی برای فرزندان خود باشند