مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:012023-06-21سياسي

خیری که 249 زوج بوشهری را راهی خانه بخت کرد+عکس


خبرگزاری فارس - بوشهر، سارا طاهری: همسرش را بر اثر بیماری کرونا از دست داده بود و این کار را برای شادی روحش انجام می داد.

در سالروز ولادت امام رضا(ع) تصمیم می گیرد برای ازدواج آسان زوج هایی که توان مالی زیادی ندارند کاری انجام دهد؛ هفت نفر خیّر خانم و آقا از تمام صنف ها همراه او می شوند تا در این کار خداپسندانه سهیم باشند؛ از خردادماه سال 1401 تاکنون 239 زوج را راهی خانه بخت کرده است و امسال هم 10 زوج در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در یکی از تالارهای شهر یکی شدنشان را جشن گرفتند.

70 درصد از این زوج ها از خانواده های ایتام و کم بضاعت مسؤول خیریه ازدواج آسان می گوید: 70 درصد از این زوج ها از خانواده های ایتام و کم بضاعت هستند و کمک های خیّرین در قالب اجرای مراسمات بوده است.

از اینکه نتوانسته برای تأمین جهیزیه زوج ها کاری کند ناراحت است و می گوید: امیدوارم با کمک خیّرین و سازمان های مردم نهاد، کمیته امداد و بهزیستی بتوانیم هم جهیزیه را برای این زوج ها تهیه کنیم و هم تعداد ازدواج ها را بالا ببریم.

مراسم آغاز می شود؛ یک نفر بلند می گوید: عروس و دامادها آمدند؛ همه بلند شدند و به استقبالشان رفتند، زوج ها یکی پس از دیگری وارد تالار می شدند؛ صدای دف و آهنگ های بندری و شادی خانواده ها زیبایی تزیینات سالن را چند برابر کرده بود؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیری که 249 زوج بوشهری را راهی خانه بخت کرد+عکس

خیری که 249 زوج بوشهری را راهی خانه بخت کرد+عکس