مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 01:052023-06-08سياسي

نگرانی از وقوع سیل در گرمسار، آرادان و سرخه


مسؤولان استان سمنان نسبت به وقوع سیل در شهرستان های گرمسار، آرادان و سرخه ابراز نگرانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سمنان اظهار کرد: این جلسه با هدف بررسی آخرین وضع جوی استان و اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با تهدیدات احتمالی رگبار، رعد و برق، وزش شدید باد و سیلاب های احتمالی در استان سمنان به ویژه شهرستان های گرمسار، آرادان و سرخه تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: با عنایت به نقش مهم اطلاع رسانی در پیشگیری از حوادث احتمالی، صداوسیمای مرکز سمنان نسبت به اطلاع رسانی به موقع هشدارها و اطلاعیه های ستاد مدیریت بحران هم از طریق رادیو و تلویزیون اقدام کند.

استاندار سمنان گفت: اداره کل دفتر روستایی و شوراهای استانداری سمنان نسبت به اطلاع رسانی به تمام دهیاران در خصوص آماده باش کامل و استقرار در روستا اقدام کند.

هاشمی افزود: دهیاران استان سمنان از طرق مختلف به ویژه از طریق بلندگوی مساجد روستا، نسبت به اعلام هشدارهای هواشناسی و ستاد مدیریت بحران اقدام کنند.

وی تصریح کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان ها به صورت کامل در آماده باش بوده و در محل شهرستان حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از وقوع سیل در گرمسار، آرادان و سرخه

نگرانی از وقوع سیل در گرمسار، آرادان و سرخه