مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-09اجتماعي

نیروهای امدادی در اصفهان تا روز یکشنبه به حالت آماده باش درآمدند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به علت استقرار سامانه ناپایدار جوی و همرفتی تا آخر روز یکشنبه در استان، مدیریت بحران برای ارائه خدمات امدادی به عوامل امدادی استان اعلام آماده باش داده است.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به علت استقرار سامانه ناپایدار جوی و همرفتی تا آخر روز یکشنبه در استان، مدیریت بحران برای ارائه خدمات امدادی به عوامل امدادی استان اعلام آماده باش داده است.

وی با اشاره به اعلام هشدار بارندگی برای مناطق شمال و شرق استان افزود: در مناطق شرق و شمال استان، اردستان، نایین، نطنز، کاشان، آران و بیدگل، خوروبیابانک، جندق، انارک، هرند، اژیه، ورزنه و مناطق کوهپایه بارش های همرفتی معمولا به صورت رگباری و بهاری شدت پیدا می کند و منجر به سیلاب های نقطه ای در مناطق مرتفع و دامنه کوهپایه ها می شود.

شیشه فروش با اشاره به سیل اردستان گفت: شدت سیلاب در بالادست حوضه زیاد بود و بیش از 20 میلی متر در بالادست حوضه آبریز روستا نهوج بارندگی شده بود و منجر به ایجاد سیلاب در رودخانه شد و در ادامه سیلاب وارد روستا شد و به خانه ها آسیب وارد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به کشته شدن 3 نفر در روستای نهوج شهرستان اردستان و یک نفر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای امدادی در اصفهان تا روز یکشنبه به حالت آماده باش درآمدند

نیروهای امدادی در اصفهان تا روز یکشنبه به حالت آماده باش درآمدند