مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 22:352023-06-20سياسي

اهل عافیت طلبی نیستم/ دولت ثابت کرد می توان نفت فروخت


رییس جمهور با بیان اینکه اهل عافیت طلبی نیستم گفت: اگر زمان بازگردد، دوباره تصمیم می گیرم به میدان بیایم و در انتخابات شرکت کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در نهمین گفتگوی تلویزیونی خود با مردم درباره اقدامات دولت در دو سال گذشته، اظهار داشت: فرارسیدن ماه ذیحجه را به همه مردم ایران تبریک می گویم.

وی درباره علت حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، متذکر شد: در انتخابات طبیعتاً کاندیداها هر یک با انگیزه، وعده ها و تحلیلی از شرایط و ماهیتی که وجود دارد، شرکت می کنند.

رییس جمهور تصریح کرد: بنده در آن زمان احساس کردم شرایط کشور خاص است و به نحوی برای مردم ناامیدی غالب شده بود، اوضاع بر وفق مراد آنان نبود و شرایط اقتصادی و اجتماعی طبق نگاه مردم نبود و معتقد بودم که حتماً این وضعیت باید تغییر کند.

رییسی گفت: نگاه بنده در آن مقطع این بود که اگرچه جایگاهم در قوه قضاییه به عنوان یک مطالبه گر مناسب است، اما باید اینجا یک انجام وظیفه کرد و برای مشارکت مردم در انتخابات باید انجام وظیفه کرد، چرا که در آن فضا این تصور بود که مشارکت آن طور که باید و شاید نخواهد بود.

وی ادامه داد: در آن زمان نه تنها مردم بلکه مسئولان صاحب منصب هم این سخن را می گفتند که این شرایط حتی از شرایط جنگ هم بدتر است و به خود بنده هم گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهل عافیت طلبی نیستم/ دولت ثابت کرد می توان نفت فروخت

اهل عافیت طلبی نیستم/ دولت ثابت کرد می توان نفت فروخت