مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:502023-05-31سياسي

تشکیل اتاق وضعیت در استانداری البرز برای افزایش جمعیت


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز از تشکیل اتاق وضعیت در این استان با موضوع جمعیت و با استفاده از راهکارهای علمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه آقایی ظهر چهارشنبه در قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار داشت: فعالیت ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت امری مهم و ضروری است.

وی افزود: در اتاق وضعیت با پرهیز از سطحی نگری نسبت به مسائل زنان، خانواده و جوانان و نیز با دقت در رصد شرایط موجود و تحلیل اطلاعات، با استفاده از حضور متخصصین امر، نسبت به حمایت های عملی از خانواده ها و ترغیب زوج های جوان به فرزندآوری در استان اقدامات لازم صورت می پذیرد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: در صدد هستیم در اتاق وضعیت جمعیت، که اعضای آن متشکل از مرتبطین امر در حاکمیت می باشند، با دعوت از صاحب نظران، نخبگان، بانوان، فعالین مردم نهاد و تشکلهای مردمی به احصاء مسائل و حل آنها بپردازیم و با به کارگیری داده ها و تحلیل های علمی، آماری و مشورتی در سیاستگذاری ها و برنامه ریزی های حمایت از خانواده، ضریب موفقیت را افزایش دهیم.

آقایی گفت: برای پیشرفت در این موضوع نیازمند وحدت رویه و هم صدایی بیش از پیش میان ستادهای استانی و شهرستانی و سایر دستگاه های اجرایی استان هستیم گفتنی است قرارگاه حمایت از خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اتاق وضعیت در استانداری البرز برای افزایش جمعیت

تشکیل اتاق وضعیت در استانداری البرز برای افزایش جمعیت