مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 17:452023-06-11اقتصادي

برق 3 وزارتخانه پرمصرف قطع شد


امروز اشتراک برق 15 دستگاه اجرایی شامل سه وزارتخانه، 2 بانک عامل و ساختمان مرکزی متعلق به یکی از شرکت های بیمه کشور، قطع شده و وصل مجدد جریان منوط به تعهد کتبی بالاترین مقام مسوول این اداره ها مبنی بر رعایت الگوی مصرف ابلاغی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق تهران، اشتراک برق 15 نهاد عمومی از جمله سه وزارتخانه را که به اخطارهای کاهش مصرف برق بی توجه بودند، قطع کرد.

  کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران با بیان اینکه با رصد انجام شده توسط سامانه های هوشمند، 15 اداره که اقدام به کاهش مصرف برق نکرده بودند توسط کارشناسان این شرکت شناسایی شده و اخطار دریافت کرده اند، از اعزام گروه های فنی به این اداره ها به منظور قطع برق در روز جاری (یکشنبه، 21 خرداد) خبر داد.

 وی گفت: امروز اشتراک برق 15 دستگاه اجرایی شامل سه وزارتخانه، 2 بانک عامل و ساختمان مرکزی متعلق به یکی از شرکت های بیمه کشور، قطع شده و وصل مجدد جریان منوط به تعهد کتبی بالاترین مقام مسوول این اداره ها مبنی بر رعایت الگوی مصرف ابلاغی خواهد بود.

 مدیرعامل برق پایتخت با اشاره به اهمیت رعایت مصوبات هیات دولت درباره کاهش مصرف برق بخش اداری توسط مدیران و مسوولان نهادهای مربوط، کاهش حداقل 30 درصدی مصرف برق در ساعت اداری و حداقل 60 درصد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق 3 وزارتخانه پرمصرف قطع شد

برق 3 وزارتخانه پرمصرف قطع شد