مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:152023-05-29سياسي

افتتاح خانه لبخند روح الله توسط پدر شهید عجمیان


به گزاشر گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، این مرکز که به نام شهید جهادگر مدافع امنیت سید روح الله عجمیان که در اغتشاشات سال گذشته در منطقه کمالشهر کرج به شهادت رسید نام گذاری شده است، - همزمان با ایام دهه کرامت، مرکز ثابت خیریه دندانپزشکی با نام خانه لبخند روح الله در منطقه سرآسیاب ملارد آغاز به کار کرد.

به گزاشر گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، این مرکز که به نام شهید جهادگر مدافع امنیت سید روح الله عجمیان که در اغتشاشات سال گذشته در منطقه کمالشهر کرج به شهادت رسید نام گذاری شده است، روز گذشته با حضور پدر شهید عجمیان و جمعی از مسئولین محلی و جهادگران افتتاح شد.

وی در مراسم افتتاحیه خانه لبخند ضمن تشکر از پزشکان جهادگری که خالصانه و بدون مزد و منت برای حل مشکلات مردم و نیازمندان قدم برمیدارند برای آن ها آرزوی عاقبت به خیری کرد و با اشاره به شهادت فرزندش در جریان اغتشاشات سال گذشته بیان کرد: خوشا به حال پزشکانی که این چنین در خدمت مردم هستند نه مانند بعضی پزشکان که اقدامات دیگری انجام میدهند.

این مرکز خیریه دندانپزشکی جهادی به همت معاونت جهادی بسیج دانشجویی تهران بزرگ و با مشارکت تعدادی از گروه های جهادی دانشگاه های علوم پزشکی راه اندازه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه لبخند روح الله توسط پدر شهید عجمیان

افتتاح خانه لبخند روح الله توسط پدر شهید عجمیان