مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-21اقتصادي

هوش مصنوعی آهنگ «هیت» بعدی را پیش بینی می کند


پژوهشگران می گویند هوش مصنوعی اکنون این توانایی را دارد که آهنگ های موفق را با دقت 97 درصد پیش بینی کند، اما خودش در ساخت موسیقی محبوب، ناکام است.

- پژوهشگران می گویند هوش مصنوعی اکنون این توانایی را دارد که آهنگ های موفق را با دقت 97 درصد پیش بینی کند، اما خودش در ساخت موسیقی محبوب، ناکام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش بینی موسیقی و ترانه ای که محبوب و پربازدید و پرشنونده یا اصطلاحا هیت(Hit) شود، کار ساده ای نیست.

سرویس های پخش موسیقی محبوب روزانه یا هفتگی یک میکس تازه از موسیقی را به مردم ارائه می دهند.

سرویس اسپاتیفای این کار را با ویژگی Discover Weekly خود انجام می دهد که هر دوشنبه یک فهرست پخش از 30 آهنگ جدید را در اختیار کاربران قرار می دهد.

یکی دیگر از سرویس های موسیقی به نام پاندورا، پس از تجزیه و تحلیل 450 ویژگی از طریق پروژه ژنوم موسیقی خود، موسیقی جدیدی را با استفاده از آهنگ های شخصی شده معرفی می کند.

ردیابی احتمال اینکه افراد چه چیزهایی را به فهرست پخش خود اضافه کنند، متعاقباً پشتیبانی ایجاد می کند که منجر به یک آهنگ موفق می شود.

اکنون پژوهشگران در ایالات متحده از روش یادگیری ماشینی استفاده کرده اند که می تواند با دقت 97 درصد پیش بینی کند که آیا یک آهنگ موفق خواهد بود یا نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی آهنگ «هیت» بعدی را پیش بینی می کند

هوش مصنوعی آهنگ «هیت» بعدی را پیش بینی می کند