مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 23:102023-06-17ورزشي

ملی پوش اصفهانی به تیم ایتالیایی پیوست


والیبالیست ملی پوش اصفهانی به تیم لیگ برتری ایتالیا پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدجواد معنوی نژاد، دریافت کننده اصفهانی تیم ملی والیبال ایران راهی سری آ ایتالیا شد و به تیم ساتورینا پیوست که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است.

به این ترتیب معنوی نژاد که سابقه حضور در سری آ و تیم ورونا را در کارنامه دارد، یک بار دیگر راهی ایتالیا شد تا این بار در تیم ساتورینا توپ بزند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا همراه با نماینده اندونزی توانست عنوان نایب قهرمانی و جایزه فردی بهترین مهاجم قدرتی این رقابت ها را به دست بیاورد.

معنوی نژاد یکی از با استعدادترین ستاره های والیبال ایران در سال های اخیر بوده که البته برخی مصدومیت ها به او اجازه نداد که قابلیت های واقعی خود را به نمایش بگذارد، وی در فصل گذشته در تیم پویتوین پویتیرز فرانسه بازی می کرد.

نکته جالب این که این ملی پوش اصفهانی با تیم ملی برای لیگ ملت ها به ژاپن رفت و اتفاقا از همان بازی اول جزو بازیکنان اصلی بهروز عطایی به حساب می آمد اما در ادامه نیمکت نشین شد و جای خود را به بازیکنانی نظیر مرتضی شریفی، شهروز همایونفر و امیرحسین اسفندیار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش اصفهانی به تیم ایتالیایی پیوست

ملی پوش اصفهانی به تیم ایتالیایی پیوست