مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-16سياسي

مسکن ویلایی حق مردم دامغان/ راه و شهرسازی به مطالبه مردم پاسخ دهد


ساخت مسکن ویلایی به عنوان یک دغدغه و مطالبه عمومی باید به صورت ویژه در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد و پاسخ مثبت داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در نماز جمعه دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) این شهر به ساخت مسکن ویلایی در طرح نهضت ملی مسکن پرداخت و بیان کرد: ساخت مسکن ویلایی به عنوان یک دغدغه و مطالبه عمومی باید به صورت ویژه در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد و پاسخ مثبت داده شود.

وی افزود: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر دامغان تعداد 8 هزار و 500 نفر متقاضی ثبت نام داشتند که از این تعداد شش هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند و تاکنون دو هزار نفر از افراد ثبت نام شده پرونده تشکیل دادند.

امام جمعه دامغان تصریح کرد: یک هزار و 175 نفر مبلغ 40 میلیون تومان را به حساب دولت بابت ساخت مسکن واریز کردند ولی به جهت نامشخص بودن وضعیت ساخت مسکن ویلایی بلاتکلیف هستند.

رستمیان با بیان اینکه ساخت مسکن ویلایی آسیب کمتری نسبت به ساخت مسکن آپارتمانی دارد خاطر نشان کرد: شهر دامغان زمینه ساخت مسکن ویلایی را دارد و زمین مورد نظر هم تأمین شد و از وزارت راه و شهرسازی انتظار داریم مجوز ساخت مسکن ویلایی را صادر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن ویلایی حق مردم دامغان/ راه و شهرسازی به مطالبه مردم پاسخ دهد

مسکن ویلایی حق مردم دامغان/ راه و شهرسازی به مطالبه مردم پاسخ دهد