مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-07اجتماعي

شمارش معکوس اتمام پروژه زیرگذر شرقی سواره رو حریم خط راه آهن تهران_اهواز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزارش گروه اجتماعی به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 17، مرتضوی معاون حمل و نقل و ترافیک با اشاره به پروژه زیرگذر شرقی سواره رو حریم خط راه آهن تهران_اهواز، - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 17 از اتمام پروژه زیرگذر شرقی سواره رو حریم خط راه آهن تهران_اهواز در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزارش گروه اجتماعی به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 17، مرتضوی معاون حمل و نقل و ترافیک با اشاره به پروژه زیرگذر شرقی سواره رو حریم خط راه آهن تهران_اهواز، گفت: عملیات اجرایی این پروژه در حال اتمام بوده و پیشرفت 92 درصدی داشته است.

در همین راستا از ضلع جنوبی حریم خط یا همان خیابان شهیدان متین، عملیات تخریب و خاکبرداری رمپ ورودی شروع شده و در حال انجام است.

معاون حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: این پروژه که به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک در حال اجرا است، دارای معارضین متعددی از جمله لوله آب، گاز، کانال آب، تیر های برق، کابل های فیبر نوری و.

است.

مرتضوی اظهار کرد: علاوه بر وجود معارض های متعدد، اجرای این پروژه نیاز به هماهنگی های مختلف از جمله اداره کل راه آهن استان تهران داشت که با تلاش کارشناسان و اکیپ های اجرایی سعی در رفع معارضین و سرعت بخشیدن به انجام پروژه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس اتمام پروژه زیرگذر شرقی سواره رو حریم خط راه آهن تهران_اهواز

شمارش معکوس اتمام پروژه زیرگذر شرقی سواره رو حریم خط راه آهن تهران_اهواز