مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-21حوادث

کلاهبرداری 3 میلیارد ریالی با «همراه بانک» جعلی


رییس پلیس فتا پایتخت از دستگیری کلاهبردار اینترنتی خبر داد که با طراحی نرم افزار جعلی بانک از شهروندان کلاهبرداری می کرد.

- سرهنگ داود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با استفاده از یک همراه بانک جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد.

  رییس پلیس فتا تهران بزرگ تصریح کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز چهارصد میلیون ریال از حسابش، پرونده ای در این زمینه تشکیل شد و موضوع در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت.

شاکی در اظهاراتش عنوان کرد: قصد خرید یک موتورسیکلت داشتم و تنها راهم برای انتقال وجه نصب همراه بانک بود؛ برای نصب نرم افزار در موتور جستجوگر گوگل اقدام به جست وجو کرده و پس از مشاهده و دانلود اولین لینک نرم افزار که مشابه نرم افزار اصلی بانک بود به صورت ناآگاه نرم افزار را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده و در دام سارقان اینترنتی گرفتار شدم.

رییس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات مالباخته تحقیقات خود را آغاز کردند افزود: متخصصان پلیس فتا با بهره گیری از روش های علمی و بکارگیری اقدامات تخصصی مجرم را شناسایی کرده و متوجه شدند افراد زیادی توسط این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 3 میلیارد ریالی با «همراه بانک» جعلی

کلاهبرداری 3 میلیارد ریالی با «همراه بانک» جعلی