مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-10سياسي

استفاده از هنر برای تبیین جایگاه شهدای استان سمنان


فرمانده سپاه حضرت قائم(عج) استان سمنان بر استفاده از هنر برای تبیین جایگاه شهدای استان تاکید کرد و گفت: از همه ظرفیت های موجود برای این منظور استفاده می شود.

- سمنان- فرمانده سپاه حضرت قائم(عج) استان سمنان بر استفاده از هنر برای تبیین جایگاه شهدای استان تاکید کرد و گفت: از همه ظرفیت های موجود برای این منظور استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرتیپ دوم حمید دامغانی ظهر شنبه در جلسه ستاد اجرایی دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: بزرگداشت و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا،، جهاد است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند که بحث زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهید پروران، پدران و مادران، معلم، دوست و رفیق شهدا نیز جهاد بوده و باید به آن توجه داشت.

فرمانده سپاه استان سمنان ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید دارند یکی از وظایف بزرگ ما معرفی شناسنامه شهرهای خودمان برای جوانان و نسل امروز است و ضرورت دارد در بحث بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، استفاده از هنر و پرداخت به وصیت نامه شهدا به صورت ویژه مَد نظر قرار گیرد.

دامغانی با بیان اینکه برنامه ریزی در این راستا به گونه ای انجام گیرد تا بستر پیشبرد هرچه بهتر امور بیش از پیش فراهم شود، ابراز کرد: لازم است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از هنر برای تبیین جایگاه شهدای استان سمنان

استفاده از هنر برای تبیین جایگاه شهدای استان سمنان