مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:002023-05-31سياسي

حمایت 1250 میلیارد تومانی بنیاد از مددجویان و معلولان بهزیستی


رییس بنیاد مستضعفان از حمایت 1250 میلیارد تومانی بنیاد از مددجویان و معلولان بهزیستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صبح امروز سید پرویز فتاح در نشست رؤسا و شورای معاونان بنیاد مستضعفان و بهزیستی، با تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: سیره ائمه معصومین و امام رضا (ع) برای ما یک مکتب و مسیری است که ما باید خود را مکلف به عمل به آن بدانیم و تا زمانیکه این عمل ما به سیره ائمه محقق نشود، نمی توانیم خودمان را مأموم این ائمه بدانیم.

رییس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه مسئولان در برابر مردم و خصوصاً محرومان وظیفه دارند گفت: ما در برابر محرومان مسئول هستیم و اگر خدای ناکرده کم کاری و خطایی داشته باشیم قطعاً از سوی خداوند مورد بازخواست و مواخذه قرار خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر لزوم فاصله گرفتن از ساختارهای ناکارآمد اداری و ارائه طرح های نو برای خدمت مؤثرتر و سریع تر به محرومین، خطاب به مسئولان بهزیستی گفت: شما باید کمک های بنیاد مستضعفان به مددجویان این سازمان را جهت دار کنید و این کمک ها را به سمت اولویت های محرومان سوق دهید.

فتاح در ادامه با اشاره به ارتباط مستمر بنیاد مستضعفان با بهزیستی برای حمایت از محرومان و معلولان تحت پوشش این سازمان گفت: ما در سال های اخیر و بخصوص در ایام شیوع کرونا ، سعی کردیم رسیدگی به جامعه محرومان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 1250 میلیارد تومانی بنیاد از مددجویان و معلولان بهزیستی

حمایت 1250 میلیارد تومانی بنیاد از مددجویان و معلولان بهزیستی