مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 22:202023-06-10بين الملل

دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با سفرای ایران در 15 کشور آسیایی و اروپایی


استاندار چهارمحال و بختیاری در راستای تقویت دیپلماسی عمومی دولت سیزدهم با سفرای ایران در کشورهای قاره آسیا و اروپا دیدار و گفت و گو کرد و با تشریح مزیت های اقتصادی و فرهنگی استان خواستار حضور فعال هیات های اقتصادی و تجاری این کشورها برای سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری در راستای تقویت دیپلماسی عمومی دولت سیزدهم به تازگی با سفرای ایران در کشورهای قاره آسیا و اروپا دیدار و گفت و گو کرد.

غلامعلی حیدری در این دیدار که با سفرای کشورهایی از جمله آلمان، انگلیس، قطر، عمان، هند، فیلیپین، کویت، روسیه، قزاقستان، ازبکستان، ترکیه، هند و عمان و برخی سرکنسولگری های ایران در کشورهای مختلف برگزار شد با تشریح مزیت های اقتصادی و فرهنگی استان خواستار حضور فعال هیات های اقتصادی و تجاری این کشورها برای سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با این سفرا ابراز امیدواری کرد که بتوان در سال جاری میزان صادرات استان به این کشورها را افزایش داد.

حیدری همچنین اعلام آمادگی کرد تا زمینه مناسبی برای تقویت مراودات تجاری و اقتصادی بین استان و این کشورها فراهم شود و در این میان علاوه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با سفرای ایران در 15 کشور آسیایی و اروپایی

دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با سفرای ایران در 15 کشور آسیایی و اروپایی